martes, 11 de diciembre de 2012

Customize your wine labels // Personaliza tus etiquetas de vino


Good morning!

Today I bring you a good idea for Christmas gifts, yes I'm also with the gift lists of what and for whom.
The idea seems me fun, besides cheap!

It comes to customize the label of a bottle of wine. Here I leave you with the website where you will find several models, but with a little skill in the PC and label paper, you can do it even more personalized.

So, in times of crisis put your imagination to work!

I loved "Drink and Be Merry"

Have a great week! 
Chef Paul Haddad

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Buenos días! 

Hoy una buena idea para regalar en Navidad, sí yo también ya estoy con las listas de regalos del qué y el para quién. 
La idea me parece divertida, a parte de barata! 

Se trata de personalizar la etiqueta de una botella de vino. Aquí os dejo con esta web donde encontraréis varios modelos, pero con un poco de maña en el PC y papel de etiquetas lo podréis hacer aún más personalizado. 

En momentos de crisis a poner en marcha la imaginación!! 

A mi el "Drink and Be Merry" me ha encantado! 

Que paséis una súper semana!
Chef Paul Haddad