jueves, 28 de febrero de 2013

My dishes on the cinema

Hoy me gustaría explicaros algo que hice algunos años ya en Barcelona. Y es que sale de lo habitual, así es que me hizo mucha ilusión. 
Dos platos míos han salido en la gran pantalla! 

Uno de ellos en una película de Woody Allen que se rodó en Barcelona "Vicky Cristina Barcelona", con Penélope Cruz, Scarlett Johansson y Javier Bardem. 
No fue un plato muy sofisticado, eran gambas a la plancha, y se las tomaron Scarlett con Patricia Clarson en una escena en un restaurante. 




El otro fue en una película de producción española "dieta mediterránea" donde la protagonista, Olivia Molina, es una chef talentosa. Aquí sí que me pidieron que me trabajara más el plato, me pidieron hacer algo guacamole y sepia. Y este fue el resultado: 



Ayer me acordé revisando fotos en el ordenador! 

Sigo en Estambul....como en casa en ningún sitio.
Chef Paul Haddad

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Today I would like to explain something I did a few years ago in Barcelona. And it's coming out than usual, so I was thrilled.
Two dishes of my own hands have gone on the big screen!

One was in a Woody Allen film that was filmed in Barcelona "Vicky Cristina Barcelona" 
with Penelope Cruz, Scarlett Johansson and Javier Bardem.
It was not a very sophisticated dish, grilled prawns, and it were ate by Scarlett and Patricia Clarson in a scene on a restaurant.



The other was in a Spanish movie production "Mediterranean diet" where the protagonist, Olivia Molina, is a talented chef. Here they asked me to work over the plate, they ordered me to do something guacamole and sepia. And this was the result:



Yesterday I remembered reviewing photos on the computer!

Still in Istanbul ....like home.. nowhere.
Chef Paul Haddad